2095144.jpg

Tällaisen paketin sain siis eilen: huovutetut tumput, juuri sopivan kokoiset, kaksi kerää juuri minunväristä lankaa, led-tuikkuja, jääkaappimagneetin, lautasliinoja, kahvia, 3D-kuvia ja kortin. Oli oikein mukava paketti, niinkuin ovat kaikki aiemmatkin olleet. Kiitokset kuuluvat siis Heidille. Oli tämä toinenkin Sny-kierros niin mukava, että taidan ilmoittautua seuraavallekin kierrokselle mukaan.

Minä itse olin salainen ystävä Helille, joka sattumoisin on minun rakas serkkuni ja puuttuva pikkusiskoni. En meinannut uskoa kuinka voi käydä sellainen tuuri, että 120 osallistujan joukosta saan parikseni todennäköisesti ainoan tuntemani henkilön. Ensin meinasin paljastaa koko jutun, koska olin varma etteen saa pidettyä salaisuutta neljää kuukautta. Mutta sitten isäntä lupasi, että hän vie paketit työpaikkakuntansa postiin ja kirjoittaa kortit, niin ajattelin, että kokeillaan. Me kun puhutaan Helin kanssa vähintään kerran päivässä puhelimessa(ilmaiset puhelut), ja aiemmin ollaan yhdessä mietitty, mitä pareillemme lähetetään. Nyt jouduin muutaman valkoisen valheen kertomaan, mutta olen ne anteeksi saanut :) Sain kyllä aidon palautteen paketeista, kun toisella ei ollut aavistustakaan, että minä olin niiden takana.